Cauta:

ANUNTURI ONLINE

Anunturi > Afaceri > Oferte

utilaje HoReCa si Panificatie

Buna ziua Alaturat va trimit o oferta de colaborare pentru utilare cu FONDURI EUROPENE 50% NERAMBURSABILE care se activeaza in perioada 01-30 aprilie 2011 In caz ca sunteti interesati astept sa ma cintactati pentru discutii si implementare ! Produse de panificatie si patiserie In perioada 1-30 aprilie 2011 se va derula sesiunea de depuneri pe masura 123, schema M123, pentru domeniul fabricarea produselor de panificatie si patiserie.Proiectele pot atinge maxim 2.000.000 euro, finantare nerambursabila de 50%. Atentie: este singura sesiune de depunere din anul 2011. detalii : Sectoarele care beneficiaza de sprijin financiar în cadrul Schemei de Ajutor de Stat N 578/ 2009 Masura 123 PANIFICATIE 1.1 Fabricarea pâinii si a produselor proaspete de patiserie (Clasa CAEN 1071) 1.2 Fabricarea biscuitilor, piscoturilor si altor produse similare (Clasa CAEN 1072) 1.3 Fabricarea macaroanelor, taiteilor, cuscusului si altor produse fainoase similare (Clasa CAEN 1073) DULCIURI SI PRODUSE ZAHAROASE 1.4 Fabricarea produselor din cacao, a ciocolatei si a produselor zaharoase (ClasaCAEN 1082) LACTATE 1.5 Fabricarea înghetatei (Clasa CAEN 1052) PREPARATE ALIMENTARE OMOGENIZATE SI ALIMENTE DIETETICE 1.6 Fabricarea produselor alimentare pentru utilizari nutritionale speciale (directivele Consiliului, JO L 186, 30.06.1989): lapte praf pentru sugari; lapte si alte alimente pentru copii mici; alimente pentru sugari; alimente cu continut redus de calorii, pentru controlul greutatii; alimente dietetice pentru scopuri medicale speciale; alimente cu continut redus de sodiu, exclusiv sare si sare fara sodiu; alimente fara gluten; alimente recomandate în efortul muscular intens, în special pentru sportivi; alimente pentru persoane ce sufera de dereglari ale metabolismului carbohidratilor (diabet) (Clasa CAEN 1086) ALTE PRODUSE ALIMENTARE N.C.A.: 1.7 Fabricarea de supe si ciorbe - prafului de oua etc.; fabricarea produselor alimentare îmbogatite cu vitamine, proteine etc. (Clasa CAEN 10892) Conform schema!!! Valoarea maxima a fondurilor nerambursabile (intensitatea sprijinului) Prin Schema de Ajutor de Stat se pot acorda beneficiarilor eligibili si selectati fonduri nerambursabile în procent de pâna la 50%, fondurile acordate reprezentând cofinantarea publica (raportata la valoarea totala eligibila a proiectului) la care trebuie sa se adauge cofinantarea privata. Intensitatea bruta a ajutoarelor de stat acordate în cadrul prezentei scheme este : Pentru IMM-uri: a) 40 % din totalul cheltuielilor eligibile aferente proiectelor ce se realizeaza în regiunea 8 Bucuresti-Ilfov; b) 50 % din totalul cheltuielilor eligibile aferente proiectelor ce se realizeaza în celelalte sapte regiuni de dezvoltare. Pentru Întreprinderi mari a) 20 % din totalul cheltuielilor eligibile aferente proiectelor ce se realizeaza în regiunea 8 Bucuresti-Ilfov; b) 25 % din totalul cheltuielilor eligibile aferente proiectelor ce se realizeaza în celelalte sapte regiuni de dezvoltare. Valoarea maxima a ajutorului în cadrul schemei nu poate depasi 3.000.000 Euro/proiect. Plafonul minim acceptat pentru un proiect finantat prin prezenta Schema de Ajutor de Stat este de 5.000 Euro. Tipuri de investitii si cheltuieli eligibile (lista indicativa) În cadrul Schemei de Ajutor de Stat sunt sprijinite investitiile initiale la nivelul întregului teritoriu al României. - Investitii corporale: În cadrul acestei scheme, sunt considerate investitii initiale cheltuielile referitoare la investitiile initiale în imobilizari corporale care vor fi identificate ca necesare prin Studiul de Fezabilitate sau Memoriul Justificativ si se refera la urmatoarele: a) Constructii noi si/ sau modernizarea cladirilor folosite pentru procesul de productie, inclusiv constructii destinate protectiei mediului, infrastructura interna si utilitati, precum si bransamente si racorduri necesare proiectelor; b) Constructii noi si/ sau modernizari pentru depozitarea produselor, inclusiv depozite frigorifice en-gross; c) Constructii noi si/ sau modernizarea tuturor categoriilor de spatii si încaperi pentru producerea si stocarea energiei din surse regenerabile; de asemenea, sunt eligibile utilitatile si bransamentele necesare proiectelui de investitie în limita a 10 % din valoarea eligibila a acestuia; d) Achizitionarea, inclusiv în leasing, de noi instalatii, masini si echipamente necesare activitatii, inclusiv pentru valorificarea reziduurilor forestiere (rumegus, lemn inutilizabil industrial etc.) si pentru producerea de energie din surse regenerabile, îmbunatatirea controlului intern al calitatii materiei prime, semifabricatelor, produselor si subproduselor obtinute în cadrul unitatilor de procesare si marketing, precum si pentru recoltarea (în cazul produselor tehnologice complexe), transportul si procesarea primara a produselor forestiere (lemnoase si nelemnoase); e) Achizitii, inclusiv în leasing financiar de noi mijloace de transport specializate. Investitii necorporale: Cheltuielile referitoare la investitiile initiale în imobilizari necorporale care vor fi identificate ca necesare prin Studiul de Fezabilitate sau Memoriul Justificativ, vizeaza urmatoarele: a) Organizarea si implementarea sistemelor de management al calitatii si de siguranta alimentara, daca sunt în legatura cu investitiile corporale ale proiectului; b) Cumpararea de tehnologii (know-how), achizitionarea de patente si licente pentru pregatirea implementarii proiectului; c) Achizitionarea de software, indentificat ca necesar prin Studiul de Fezabilitate sau Memoriul Justificativ. F. important: Condiţia obligatorie pentru respectarea conformităţii cu obiectivul general al măsurii prin îmbunătăţirea performanţei generale a întreprinderilor este de creştere a viabilităţii economice, verificarea acestuia se va face prin cele două condiţii cumulate: rezultatul operaţional al anului precedent depunerii Cererii de Finanţare trebuie să fie pozitiv şi proiectul să respecte indicatorii economico-financiari menţionaţi în Cererea de Finanţare –secţiunea economică.  Beneficiarul sau reprezentantul legal al proiectului trebuie să dovedească o pregătire profesională, în raport cu proiectul; Reprezentantul legal/ beneficiarul (o persoană din cadrul societăţii, acţionar) dovedeşte pregătire profesională în raport cu proiectul pe care doreşte să-l iniţieze. În cazul diplomelor de studii/ certificatelor de formare eliberate de instituţii de învăţământ din străinătate, solicitantul va ataşa documentul privind recunoaşterea de către autorităţile competente conform Legii nr. 200/ 2004 cu modificările şi completările ulterioare. ATENTIE! Reprezentantul legal trebuie să fie: Persoana desemnată să reprezinte solicitantul în relţia contractuală cu APDRP, conform legislatiei în vigoare. Depunerea Cererii de Finanţare se poate face de orice altă persoană cu procura notarială de la persoana desemnată să reprezinte solicitantul conform legislaţiei în vigoare.  Beneficiarul trebuie să prezinte Memoriul Justificativ sau Studiul de Fezabilitate; ATENTIE! Este necesar ca beneficiarul sa nu aibă fapte inscrise in cazierul fiscal, inscrieri care privesc sanctiunieconomico‐financiare in cazieruljudiciar si sa respecte graficul de rambursare a datoriilor, daca are datorii catre banci.  Beneficiarul nu trebuie să fie în dificultate, în înţelesul prevederilor din Îndrumările1 Comunităţii cu privire la ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor aflate în dificultate, astfel: - Pentru societăţile cu răspundere limitată şi societăţile pe acţiuni: în cazul în care se constată pierderea a mai mult de jumătate din capitalul social în ultimii 2 ani şi, în plus, când mai mult de un sfert din capital s-a pierdut în ultimele 12 luni; - Pentru societăţile cu răspundere nelimitată (societate în nume colectiv, societate în comandită simplă etc.): în cazul în care se constată pierderea a mai mult de jumătate din capitalul propriu în ultimii 2 ani, aşa cum apare în evidenţele contabile ale societăţii, şi, în plus, când mai mult de un sfert din capital s-a pierdut în ultimele 12 luni; - Pentru întreprinderile de orice formă juridică, atunci când respectiva întreprindere se află în procedură de insolvenţă; În situaţia în care nu este îndeplinită niciuna din condiţiile prezentate anterior, o societate poate fi totuşi considerată în dificultate dacă sunt prezente caracteristicile obişnuite ale unei întreprinderi aflate în dificultate, cum ar fi: creşterea pierderilor, scăderea cifrei de afaceri, scăderea fluxului de numerar, creşterea datoriilor, creşterea sarcinilor financiare, scăderea sau dispariţia valorii activului net, conform precizărilor din Anexa 9, pct.B la Ghidul Solicitantului.  Beneficiarul trebuie să declare că asigură co-finanţarea investiţiei; Solicitantul va prezenta la depunerea Cererii de Finanţare sursa cofinanţării, documentele de la solicitant care dovedesc capacitatea şi sursa de cofinanţare pot fi: a) Extras de cont bancar vizat şi datat de bancă cu cel mult cinci zile lucrătoare înainte de data depunerii, în cazul cofinanţării prin surse proprii (autofinanţare) sau prin certificate de depozit nominative şi dematerializate, cu o scadenţă mai mică sau egală cu trei luni faţă de data închiderii licitaţiei de proiecte; Informaţiile din Ghidul Solicitantului nu pot fi utilizate în scopuri comerciale. Distribuirea acestui Ghid al Solicitantului se va realiza în mod gratuit şi doar cu acordul MADR. Toate drepturile rezervate MADR b) Extras de cont bancar vizat şi datat de bancă cu cel mult cinci zile lucrătoare înainte de data depunerii în cazul existentei unor surse de cofinanţare de tipul: granturi, sponsorizări, donaţii, însoţit de un document care să ateste sursa respectivă, emis de organizaţia care a acordat-o; c) Extras de cont bancar şi Formularul de achiziţie titluri de stat, emise şi vizate de bancă,în cazul cofinanţării prin titluri de stat cu o scadenţă mai mică sau egală de trei luni faţă de data închiderii licitaţiei de proiecte; d) Extrasul liniei de credit datat cu cel mult cinci zile lucrătoare faţă de data depunerii Cererii de Finanţare şi Contractul de credit vizat de bancă, în cazul cofinanţării prin linie de credit cu o valabilitate de un an faţă de data lansării licitaţiei de proiecte, deschis la o bancă; e) Scrisoare de confort (certificat de confirmare de fonduri) cu o valabilitate de 120 zile de la data emiterii, eliberată numai de instituţii financiar bancare.  Beneficiarul trebuie să prezinte dovada că va obţine toate avizele şi acordurile conform legislaţiei în vigoare din domeniul: sanitar-veterinar, sanitar, fitosanitar şi de mediu necesare realizării investiţiei în cadrul proiectului. Pentru toate tipurile de investiţii, potenţialii beneficiari trebuie să obţină acordul de mediu în conformitate cu legislaţia naţională. În anumite situaţii menţionate în legislaţie, acordul de mediu este însoţit obligatoriu de studiul de impact de mediu, aşa cum se prezintă la punctul 5.2. din PNDR;  În cazul produselor agricole cu cotă de procesare, beneficiarul, la depunerea Cererii de Finanţare, trebuie să facă dovada că deţine cotă la nivelul investiţiei pe care urmează să o realizeze. valabil in toata tara !!!


Vizionari: 274
12/02/2011

Judet: Mures

Nume: kraus mihai

Telefon:

Adresa Web: click aici

E-mail: Trimiteti




Adaugati la anunturi favorite | Recomandati unui prieten


Calificative (6):

Comentarii (0)

(niciun comentariu)


adaugati comentariu
vanzari imobiliare anunturi telefoane mobile anunturi vinzari auto anunturi telefonice
poze femei vanzari auto ro vand calculator oferte imobiliare
vand hdd vanzari online anunturi animale vanzari imobile
imobiliare brasov anunturi moto vectra anunturi sibiu
vanzari dvd vanzari apartamente 3 camere anunturi constanta masini ieftine
oferte de munca caut de lucru vanzari mobila anunturi calculatoare
poze cu femei dezbracate vanzari diverse vanzari computere anunturi telefoane
masini opel calculatoare vanzari vanzari case vile anunturi mica publicitate